Home / Health Tips In Urdu / کیلشیم بڑھانے والی خوراکیں

کیلشیم بڑھانے والی خوراکیں

 

کیلشیم بڑھانے والی خوراکیں

ان خوراکوں کو کھاؤ، کافی کیلشیم حاصل کریں

Image result for ‫کیلشیم بڑھانے والی خوراکیں‬‎

 

کیلشیم ایک عنصر ہے جو ہمارے جسم کی ہڈیوں اور ناخن کو مضبوط کرنے میں بہت مددگار ثابت ہوتا ہے. اس کی کمی کی وجہ سے، ہڈیوں میں درد کی وجہ سے ہوتا ہے. کیونکہ ہڈی کیلشیم بنایا گیا ہے. تیزی سے، ہڈیوں میں عمر میں کمزور ہونے لگے. کیلشیم کی کمی کے ساتھ، مشترکہ میں درد ہونے لگتا ہے. تو ہمیں ان تمام مسائل کو حل کرنے کے لۓ.

اشتھاراتی غریب صحت کے لئے ذمہ دار ہے

• انگلیوں میں بہت اچھی مقدار میں کیلشیم بھی شامل ہے. اس کے علاوہ، آپ بھی تلسی laddus کھا سکتے ہیں. اگر آپ بہت زیادہ میٹھی پسند نہیں کرتے ہیں تو آپ کو ترکاریاں یا سوپ میں سیسی کا استعمال کرکے معاوضہ دے سکتا ہے. رول کھایا جا سکتا ہے i.e.

جلد کا کینسر زیادہ شراب کھا سکتے ہیں

پنیر کو کھانا پکانے سے ہڈیوں کو مضبوط رکھا جاتا ہے، لہذا آپ کی خوراک میں پنیر شامل کریں. اس کے علاوہ، ان کی ہڈیوں کو پالک کے ذریعہ مضبوط رکھا جاتا ہے.

آئیڈین کی اچھی رقم کی وجہ سے، مکھن بہت فائدہ مند ہے

• پھلوں کی مضبوط ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں پھلیاں بہت فائدہ مند ہیں. لہذا، روزانہ آپ کی غذا میں پھلیاں شامل کرنے کے لئے اس بات کا یقین کریں.

ہائی بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے کے لئے راک نمک فائدہ مند ہے.

• کیلشیم کے لئے خشک جڑی بوٹیوں میں بھی مدد مل سکتی ہے. ٹولسی پتیوں یا اونی کی پتی یا اجنبی کے بیجوں کو آسانی سے گھر میں مل جاتا ہے، پھر ہر دن ایک چمچ استعمال کرنا شروع ہوتا ہے. آپ اسے سلاد اور سوپ کے ساتھ بھی استعمال کر سکتے ہیں

About aftab

Check Also

صبح دیر سے اٹھنے کے نقصان

صبح دیر سے اٹھنے کے نقصان کچھ لوگ صبح کے وقت دیر سے اٹھنے کی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: